X
Katowice

ul. Lotnisko 81
tel. 32 787 33 33
[email protected]

Godziny otwarcia:
Salon: pn-pt 9-18 sb 9-14
Serwis: pn-pt 7-19 sb 8-14

X
Katowice

ul. Kościuszki 253
tel. 32 793 73 00
[email protected]

Godziny otwarcia:
Salon: pn-pt 9-18 sb 9-14
Serwis: pn-pt 8-19 sb 8-14

X
Wrocław

ul. Karkonoska 50
tel. 71 332 91 10
[email protected]

Godziny otwarcia:
Salon: pn-pt 9-18 sb 9-14
Serwis: pn-pt 8-19 sb 8-14

X
Zabrze (ASO)

ul. Wolności 153
tel. 32 793 72 33
[email protected]

Godziny otwarcia:
Salon: pn-pt 9-18 sb 9-14
Serwis: pn-pt 8-18 sb 8-14

X
Lubin

ul. Legnicka 65
tel. 76 746 77 00
[email protected]

X
Warszawa

ul. Al. Jerozolimskie 237
tel. 22 250 90 30
[email protected]

X
Warszawa

ul. Bronowska 23
tel. 22 250 90 60
[email protected]

X
Warszawa

Al. Jerozolimskie 217
tel. 22 250 91 00
[email protected]

X
Warszawa

ul. Jubilerska 6
tel. 22 515 11 00
[email protected]

X

Nowy Opel Astra

poniedziałek, 08 listopada 2021

Czas poznać bezpośrednio zdecydowanie niemieckiego podejścia do prowadzenia samochodu. Samochodu zrodzonego z marzeń, a nie tylko z potrzeb. Oto nowa generacja Opla Astry. Bądź na bieżąco, aby nic, co ważne Cię nie ominęło! ZAPISZ SIĘ o naszego newslettera!

Można już składać zamówienia!
Nowy Opel  Astra już od 82 900 zł 

 

Opel określa design nowej Astry jako "skok w czasie":

  • półprzezroczysty panel Opel Vizor w miejscu grilla chłodnicy (kryje m.in. kamerę)
  • design nosi nazwę Opel Compass - pionowa i pozioma oś kompasu przecinają się właśnie w okolicy oplowskiego blitza na dawnym "grillu". 'Kompas' jest powtórzony na klapie tylnej.
  • klimatyzacja elektroniczna wciąż ma fizyczne pokrętła i przyciski.

 

Cyfrowy zestaw wskaźników Pure Panel drugiej generacji:

  • dwa połączone ze sobą ekrany 10-calowe extra-wide, dotykowe
  • interfejs HMI (human-machine interface) z nowoczesną, intuicyjną grafiką ("łatwość smartfonu"), mniej sub-menu
  • wyświetlają się kierowcy tylko informacje istotne w danej chwili
  • brak daszku nad zegarami możliwy jest dzięki specjalnej powłoce przypominającej żaluzję, która zapobiega refleksom na szybie przedniej. High-techowy look&feel
  • minimalna liczba fizycznych pokręteł, które jednak wciąż występują
  • nowa generacja infotainmentu. Mniej kabli wokół lewarka dzięki bezprzewodowym interfejsom, m.in. Apple CarPlay i Android Auto. Multimedia sterowane językiem naturalnym mówionym i dotykowo
  • Pure Panel opcjonalnie może być w całości lakierowany fortepianową czernią

Nowa Astra zbudowana jest na platformie EMP2 trzeciej generacji:

  • długość nadwozia 4374 mm, o 4 mm więcej niż Astra V
  • szerokość nadwozia 1860 mm, o 11 mm mniejsza niż Astra V
  • rozstaw osi 2675 mm, o 13 mm więcej niż w poprzedniej Astrze
  • podkreśla się, że długość nadwozia nowej Astry wzrosła tylko (!) o 4 mm, co dziś jest zaletą, w zestawieniu z danym wzrostem rozstawu osi i pojemności bagażnika; chodzi o zwrotność, łatwość parkowania. Warto wspomnieć, że Astra V była z kolei krótsza niż Astra IV
  • bagażnik Astry VI hatchback ma pojemność 422 l, czyli o 52 l więcej niż w Astrze V hatchback. Można go powiększyć do 1250 l składając oparcie tylnej kanapy. Podłoga bagażnika ma regulowaną wysokość.
  • architektura EMP2 przystosowana jest do napędu spalinowego, hybrydowego i elektrycznego
  • Oplowskie DNA wbudowywano do Astry już na etapie adaptacji platformy - prowadzenie i dynamika są oplowskie
  • "Autobahnproofness", jak i w pozostałych modelach Opla, była w centrum uwagi konstruktorów. Astra, tak jak i inne modele w gamie, zbudowana jest do szybkiej jazdy autostradowej
  • zawieszenie przednie nowej Astry - kolumny McPhersona, tylne - drążek skrętny, zoptymalizowane jest pod kątem tzw. "yaw control", czyli by samochód zawsze zachowywał przyczepność i nie pozwolił obrócić się przy szybkim pokonywaniu zakrętów
  • Opel podkreśla o 14% większą sztywność nadwozia Astry VI niż w przypadku Astry V
  • doskonała moc hamowania; wzorcowa stabilność przy hamowaniu na wprost i na łuku

Nowy, półautomatyczny system Intelli‑Drive 2.0:

  • półautomatyczna zmiana pasa ruchu
  • łączność 'e-horyzont' wydłuża zasięg kamer i radaru; pozwala automatycznie dostosować prędkość na łuku drogi oraz daje kierowcy rekomendacje prędkości
  • pięć kamer - jedna pod przednią szybą i cztery wbudowane w nadwoziu (przednia ukryta pod półprzezroczystym 'grillem chłodnicy', tylna i dwie boczne). Pięć czujników radarowych - jeden przedni i po jednym na każdym z narożników samochodu. Dodatkowo - sensory ultradźwiękowe z przodu i z tyłu
  • system Intelli-Drive 1.0 ma aktywne utrzymywanie samochodu w pasie ruchu, dalekiego zasięgu wykrywanie obiektów w martwym polu i alarm obiektów zbliżających się z boku 

Reflektory LED IntelliLux Pixel Light:

  • wzorowane na nowej Insigni; oferowane również w nowym Grandlandzie 
  • 84 diody na każdy ze smukłych reflektorów (razem 168 dió LED)
  • dostosowanie snopa światła w ciągu milisekund. Precyzyjnie "wycinane" są poprzedzające lub nadjeżdżające z naprzeciwka pojazdy
  • Astra liderem segmentu samochodów kompaktowych i midsize w kwestii oświetlenia

Fotele przednie ergonomiczne AGR:

  • certyfikowane przez “Aktion Gesunder Rücken e.V.”, Akcję na Rzecz Zdrowych Pleców, rozwijane u Opla w Niemczech, tego nie ma konkurencja
  • na długie trasy
  • m.in. elektryczna regulacja pochylenia i elektropneumatyczna regulacja odcinka lędźwiowego
  • dwie gęstości materiału foteli - 'Sport' i 'Comfort'
  • w nowej Astrze L na przednich fotelach AGR siedzimy o 12 mm niżej niż w Astrze K, co dokłada się do sporty feel
  • przy tapicerce skórzanej Nappa, fotele AGR mogą mieć dodatkowo wentylację, funkcję masażu dla kierowcy i ogrzewanie w przednim i tylnym rzędzie siedzeń
  • z fotelami AGR jest również dostępna stylowa tapicerka Alcantara
  • Opel liderem i ekspertem w kwestii foteli

Nowe systemy i rozwiązania:

  • tempomat adaptacyjny ACC: zwalnia, przyspiesza (z uwzględnieniem ew. ustawionego limitu prędkości), hamuje nawet do 0 km/h. Przy automatycznej skrzyni biegów - również funkcja 'Stop & Go'
  • kamera tylna Intelli-Vision 360 stopni, ułatwiająca parkowanie
  • head-up display (wyświetlacz HUD)
  • klapa tylna wykonana z materiałów kompozytowych - lżejsza, sztywna i pozwala na smaczki, takie jak smukłe lampy tylne
  • oświetlenie zewnętrzne (przód, tył, boki) - pełny LED

W marcu w salonach MM Cars Group pojawią się pierwsze samochody. Astra będzie dostępna w wersji hybrydowej typu plug-in w dwóch wariantach mocy – 180 i 225 KM. Nowa generacja Astry będzie także oferowana z wysokowydajnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnym, o mocach od 110 do 130 KM. Klienci mogą więc wybrać odpowiedni dla siebie układ napędowy. Gamę jednostek napędowych uzupełni w pełni elektryczny Opel Astra-e, który pojawi się na rynku w 2023 roku.